Доставка & Оплата
Доставка по России осуществляется транспортной компанией СДЭК.
Доставка по г. Москва - личным курьером
Как оформить заказ?
BCMED предлагает своим клиентам разные варианты доставок, включая и бесплатный самовывоз.
Для того, чтобы оформить заказ следуйте инструкции ниже.
1. Оформите заказ, заполнив поля и выберите способ доставки
2. Получите смс сообщениие с подтверждением вашего заказа
3. Дождитесь оповещения доставки вашего заказа
4. Получите ваш заказ
Доставка по Москве и МО
Доставка |
||
---|---|---|
Курьером по г. Москва (в пределах МКАД) |
1-2 дня |
400 ₽ |
ТК СДЭК (за МКАД) |
5-7 дней |
Индивидуально |
Доставка по России
Доставка |
||
---|---|---|
Транспортной компанией СДЭК по России |
~7-10 дней |
Индивидуально |
Дата доставки согласовывается при подтверждения заказа оператором, кроме доставки до ТК.
Доставка до ТК осуществляется в течение 1-3 рабочих дней. В дни проведения акций время обработки заказов и сроки доставки могут быть увеличены.
При отказе от заказа клиент оплачивает услуги доставки.
Обмен и возврат товара
Согласно Закону о защите прав потребителей, парфюмерно-косметические товары входят в перечень непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату или обмену.
При получении заказа внимательно осматривайте его. Претензии по внешнему виду принимаются только в присутствии курьера. Если на упаковке отсутствует целлофановая пленка, то это значит, что упаковка в пленку не предусмотрена производителем.
Обратите внимание, внешний вид товара может отличаться от изображения на сайте. Это никак не влияет на качество продукта и не может являться основанием к обмену/возврату.
Оплата
Оплата производится онлайн на сайте
- банковской картой (Visa, Mastercard, МИР), оплата происходит через платежный шлюз ПАО Сбербанк на сайте
- банковским переводом на счет (перевод осуществляется в любом банке, а также в отделениях Почты России). Комиссия оплачивается в соответствии с тарифом банка
Обращаем ваше внимание, что по картам Maestro и Visa Electron банком - эмитентом должны быть разрешены покупки онлайн.
Для оплаты (ввода реквизитов Вашей карты) Вы будете перенаправлены на платежный шлюз ПАО СБЕРБАНК. Соединение с платежным шлюзом и передача информации осуществляется в защищенном режиме с использованием протокола шифрования SSL. В случае если Ваш банк поддерживает технологию безопасного проведения интернет-платежей Verified By Visa, MasterCard SecureCode, MIR Accept, J-Secure для проведения платежа также может потребоваться ввод специального пароля.
Настоящий сайт поддерживает 256-битное шифрование. Конфиденциальность сообщаемой персональной информации обеспечивается ПАО СБЕРБАНК. Введенная информация не будет предоставлена третьим лицам за исключением случаев, предусмотренных законодательством РФ. Проведение платежей по банковским картам осуществляется в строгом соответствии с требованиями платежных систем МИР, Visa Int., MasterCard Europe Sprl, JCB
F.A.Q
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.